Sus-a-madım

Sus-a-madım
"yazıyorum çünkü içimde susturamadığım bir ses var"

17 Haziran 2011 Cuma

kaç kez gerçekten yaşar?

Günlerin içinde günler yaşıyorum. Şimdinin içinde geçmiş, geçmişin içinde gelecek, geleceğin içinde şimdi... Hepsi birbirie karışmış. Ellerimde birbirine dolanmış ipler dolu, incelmiş belki ama inceldiği yerden kopamayan. Düğüm atmışım kopmasın diye. "Bir yanım çılgın nar ağacı, bir yanım buz sarayı" diye geçiyor ya şiirde öyleyim işte. Dün seni aramak istedim, aramayı düşünüyordum öyle düşünmüşüm ki sanki bir an gerçekleşti, konuştuk, ağladım, seni seviyorum dedim sonra aramadım mı aradım mı aradaki farkı anlayamayacak kadar uyuşmuştu beynim. Bugünlerde çok yaşıyorum bu durumu. Sorsan nasılsın diye "yaşıyorum" derim sadece. Nasıl unutamazsın diyorlar, herkes unutulur, herşey unutulur diyorlar. Evet belki doğru, ama hayatta kaç kez gerçekten yaşar ki bir insan, gerçekten dokunur, gerçekten bakar, gerçekten gülümser? İşte bu gerçekliği unutmak zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder